Jess Danielsen Skrevet December 20, 2009 Rapporter Share Skrevet December 20, 2009 Hej... er jeg den eneste der har problemer med ihc dæmper uni 400. Den startede med pludselig og tænde for lyset på fuld styrke, det kunne så hverken dæmpes eller slukkes. Efter nogle timer kunne det slukkes.... Et par dage senere var det samme problem, så jeg tog strømmen fra dæmperen. herefter har dæmperen været helt død...:-( Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael3006 Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 HejHar selv haft bøvl med de dimmere, hvor de er byttet på garanti.Jeg tror generelt LK har eller har haft problemer med dem.Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jess Danielsen Besvaret December 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Oki kan bare ikke helt forstå det, da jeg har fået byttet mine uni 300 lyasdæmpere for ca. 6 måneder siden til netop uni 400 af LK. Da sagde LK at der var fejl i deres uni 300. Flot hvis der også er i uni 400.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael3006 Besvaret December 20, 2009 Rapporter Share Besvaret December 20, 2009 Hej igenCe la vie !Du har da i det mindste garanti.Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts