Torben Kjeldgaard Trans Skrevet December 8, 2009 Rapporter Share Skrevet December 8, 2009 HejJeg har et lille spørgsmål vedr. Wireless Controller med Viewer!Er der nogle muligheder for at koble den til mit LAN trådløst?IHC tavle og Switch står i hver sin ende af huset. Jeg ved god at det ikke er særligt smart, men sådan var det desværre da jeg købte huset.På forhånd tak.TKT Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret December 8, 2009 Rapporter Share Besvaret December 8, 2009 NEJ. Du kan IKKE koble en PC op til controlleren vha af en wireless forbindelse (WLAN).Men der er anden mulighed hvis du kobler et accespunkt til controlleren vha kabel, kan du tilgå den fra dit LAN på den måde. Spørgsmålet har været stillet et par gange før her i forummet. Søg lidt og der er et par vejledninger med tegninger til hvordan det kan gøres. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Barfod Besvaret December 9, 2009 Rapporter Share Besvaret December 9, 2009 tkt spurgte:Er der nogle muligheder for at koble den til mit LAN trådløst?Tjah -selv om det måske ikke er den kønneste løsning, kan det godt lade sig gøre med lidt ekstra hardware:Se denne tråd.-- Jakob Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts