Hop til indhold

"Låst" tryk ....

Recommended Posts

Halløjsa i forum,Jeg har leget lidt med vores IHC installation og i den forbindelse lavet 4 forskellige lys scenarier med FB 2.02e, hvor lyset forskellige steder i huset er sat op til at tænde og slukke automatisk.Det virker faktisk super duper, men kan det virkelig være rigtigt, at vi ikke kan tænde lyset manuelt mere efter at "afbryderen" er blevet programmeret ?Hvis JA - Øh, hvad har jeg gjort forkert ?Hvis nej - ØV hvordan kan jeg så snyde systemet ? Kan jeg lave trykket som en KIP som er programmeret til venstre og have en manual til højre ? Hvordan får jeg samme KIP funktion både til venstre og højre? Kan jeg overhovedet det ? Lød det kryptisk ? :-)Mvh. Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja, det lyder en smule kryptisk ;)Du har brugt en UR blok til at tænde og slukke lyset automatisk.Nu vil du gerne kunne overstyre UR blokken, korrekt??Der findes en nyere version af den blok, 2.02.F. Opdaterede funktionsblokke kan downloades på LK's hjemmeside.I den blok er der et input for manuelt KIP af udgangen. Det bør virke som du ønsker det.Ellers prøv at uploade dit program, så jeg skal jeg sætte det op for dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok