Jes Juncher Skrevet December 2, 2009 Rapporter Share Skrevet December 2, 2009 Hejsa alleEr der nogen der ved om man selv kan designe nye/eller hente andre ikoner til at bruge i Scene design?Håber i kan svare Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Chris Frost Besvaret January 17, 2010 Rapporter Share Besvaret January 17, 2010 ...ville også gerne høre noget mere om dette emne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nielsen Besvaret January 19, 2010 Rapporter Share Besvaret January 19, 2010 er der nogen som ved om resources.jar filen på controlleren bliver slettet ved upload af den "blanke" firmware fra LK.?Jeg har ikke den fil, så hvis der er andre som vil prøve ?prøv og downloade http://xxx.xxx.xxx.xxx/jws/resources.jarog prøv igen efter en blank installation.xxx.xxx.xxx.xxx er selvfølgelig din ip adresse til controlleren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Chris Frost Besvaret January 19, 2010 Rapporter Share Besvaret January 19, 2010 Øhh hvad mener du?Hvad bliver den brugt til? Og har det noget med scene design at gøre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nielsen Besvaret January 19, 2010 Rapporter Share Besvaret January 19, 2010 ja - resources.jar filen indeholder de billeder/ikoner, som bliver brugt,når du skal design din scene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 20, 2010 Rapporter Share Besvaret January 20, 2010 Har prøvet at kikke i "resources.jar".Det kan man gøre ved at omdøbe den fra .jar til .zipJeg kan også finde ikonerne og editere dem. På denne måde kan man altså godt ændre LK´s, hvis man ikke kan li´ designet af dem. Men jeg har ikke fundet en metode til at tilføje nye endnu, hvis man altså vil have nye ikoner/elementer med som ikke er en del af LK´s samling. Jeg kan nemt se behovet for et "pumpe" ikon/element blot for at nævne et enkelt.Så kan man selvfølgelig bare tage et af de elementer man ikke anvender og "omdøbe" det, men ....... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nielsen Besvaret January 21, 2010 Rapporter Share Besvaret January 21, 2010 ""Så kan man selvfølgelig bare tage et af de elementer man ikke anvender og "omdøbe" det, men ....... ""har du prøvet det Lars ?..jeg mener at man både har en resources fil på controlleren og på pc'en. Og hvis du ændre den på din pc, skal den jo upload's til controlleren. Der tror jeg problemet ligger... tror ikke man kan bruge ftp til upload (sikkert beskyttet og lign.)tilføjelse af nye iconer tror jeg er helt umuligt, medmindre man har styr på java (class filer...osv...). men igen, hvis ikke man kan uploade filen ?mvh.Lasse Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 21, 2010 Rapporter Share Besvaret January 21, 2010 Nej, så langt var jeg ikke kommet endnu.Jeg håbede bare at hvis man editerede i den lokale kopi man brugte til at oprette sin Scene med ville ændringerne komme med i den .icz fil man fik lavet og som man efterfølgende gemmer/uploader til controlleren. Men du har sikkert ret Alle .jar filer bliver sikker samlet og compilet til een stor fil som det sikkert kun er muligt at skifte/uploade vha firmware loaderen. Jeg er godt klar over det ikke ikke umiddelbart er nemt at lave helt nye elementer - der er der for mange relationer og interaktioner man skal have styr på til at vi "lommeprogramører" kan være med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jes Juncher
Hejsa alleEr der nogen der ved om man selv kan designe nye/eller hente andre ikoner til at bruge i Scene design?Håber i kan svare
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts