Jakob Bruun Skrevet December 30, 2007 Rapporter Share Skrevet December 30, 2007 Jeg vil lige sige at selvom "Test server" fejler når man vil se om den kan synkronisere, så virker den altså når man bare trykke på OK Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret January 3, 2008 Rapporter Share Besvaret January 3, 2008 Har du husket at sætte DNS server op under admin ?Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC KonsulentIBISystem.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret January 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 3, 2008 Ja det har jeg, men skriver også at den virker.. Det er bare test-knappen der ikke virker ordentligt Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kåre Nejmann Besvaret February 8, 2008 Rapporter Share Besvaret February 8, 2008 Det virker ikke her :(Jeg har sat DNS op, og serveren (ntp.inet.tele.dk) virker når jeg prøver den i windows, men IHC Control melder fejl når jeg trykker test, og tiden bliver ikke opdateret når jeg trykker OK (eller efter en time).Hvad kan der være galt?mvh Kåre Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MF Besvaret February 8, 2008 Rapporter Share Besvaret February 8, 2008 Jeg kan heller ikke få tidsserver til at virker. Virker ligeledes under windows men ikke på IHC controlleren. DNS er sat og email virker da også./MF Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret February 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 11, 2008 Jeg benytter time-a.nist.gov og har sat den til at opdatere hver time.Test virker ikke, men det virker når jeg trykker OK. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MF Besvaret February 11, 2008 Rapporter Share Besvaret February 11, 2008 Den virker også for mig. Test knap virker iøvrigt også./MF Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kmx Besvaret April 25, 2008 Rapporter Share Besvaret April 25, 2008 Jakob Bruun skrev:Jeg vil lige sige at selvom "Test server" fejler når man vil se om den kan synkronisere, så virker den altså når man bare trykke på OK Det er jeg ikke sikker på - den sender de opdaterede informationer til IHC-comtrolleren - det er det den siger ok til.. ikke om tidsserveren virker.Du kan evt prøve at skrive noget helt ugyldigt som fx '100', så siger den bare ok..Jeg tror LK har et problem med deres ntp klient.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
anders912 Besvaret October 17, 2008 Rapporter Share Besvaret October 17, 2008 Jeg har forsket lidt i sagen ved at prøve nogle forskellige tidsservere. Både lokale tidsservere (openntpd og ntp) og forskellige andre servere.Tilsyneladende handler det om peer-lag. Jeg kunne ikke få min controller til at synkronisere med hverken mine lokale tidsservere eller f.eks. Cybercitys (ntp.cybercity.dk), men bruger jeg f.eks. clock.netcetera.dk er der ingen problemer.Jer der stadig har problemer med opdatering af tid, vil I prøve at bruge clock.netcetera.dk som server, og lad mig vide om det virker? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
kmx Besvaret October 17, 2008 Rapporter Share Besvaret October 17, 2008 Se en forklaring på tidsserver problemet: her: http://mollenborg.dk/blog/?p=132Der er tale om to forskellige protekoller.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts