Hop til indhold
  • 0

Tryk med lys i

diskoboy
 Share

Spørgsmål

Skal lige have skåret den ud i pap... Har købt mig 2 24v output moduler...På et 4-tasters tryk med lys i, ville man normalt ikke forbinde ØV og NV til hver deres udgang på Output-modulet? ... og fra N (på trykket) til 0V ligeledes på outmodulet?Tænker bare på at der jo så er direkte forbindelse fra Input modulet til Output modulet, men det skal der måske være?Hilsen en der får sluttet "rigtigt" strøm til i slutningen af ugen :)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

ØV ØH NV NH er tryk og skal kobles på indgangsmodulet.Ø N er dioderne som skal forbindes til udgangsmodulerne.|_ er den fælles 0 V (stel/-24V) for både input og ouput modulerne, så ja på en måde er input og output koblet sammen, men så længe det kun er stelforbindelsen er det skal være.Når du skal have koblet udgangsmodulerne på så husk at forbinde 24V begge steder som beskrevet i vejledningen. Der er både en 24V forsyning til modulet, og en 12-24V som kobles til udgangene. Lidt ligesom den fælles fase på 230V modulerne. Det drillede nemlig mig da jeg ikke kunne få lys i LED tasterne :silly:

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Det er smukt - det virker!! B) Det er stadig på test-basis, men når jeg trykker på tænd (ØV) tænder lampen (wireless) og dioden bliver tændt.Slukker jeg (ØH), slukker dioden også.Har benyttet mig af funktionsblokke 1.2.01c (til lampen) og 1.1.01.d (til dioden på kontakten)Om det så kan gøres mere optimalt, kan jeg ikke lige lure på nuværende tidspunkt... :)

Link til kommentar
Del på andre sites