Heine Borrring Skrevet November 29, 2009 Rapporter Share Skrevet November 29, 2009 Hej jeg sidder og roder med en lysstyring til juletræ lyset. Jeg har fundet FB 2.02. Uge-døgn. og sat tiderne men det virker ikke. Skal den aktiveres først Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jesper Geerthsen Olsen Besvaret November 29, 2009 Rapporter Share Besvaret November 29, 2009 har samme problem så kigger lige med her. ellers kan du kigge med i mit link. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael lyngby Besvaret December 1, 2009 Rapporter Share Besvaret December 1, 2009 tjek om uret er sat i controlleren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Heine Borrring Besvaret December 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 1, 2009 Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Heine Borrring
Hej jeg sidder og roder med en lysstyring til juletræ lyset. Jeg har fundet FB 2.02. Uge-døgn. og sat tiderne men det virker ikke. Skal den aktiveres først
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts