Henrik Bargsteen Skrevet December 30, 2007 Rapporter Share Skrevet December 30, 2007 Hej der der nogle der har en funktionsblok med et program der kan få en udgang til at blinke med en variabel tid til ver.2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 30, 2007 Rapporter Share Besvaret December 30, 2007 Jeg havde det ikke liggende, men har lavet det nu [file name=blink_funktion.vis size=14316]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/blink_funktion.vis[/file]blink_funktion.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Bargsteen Besvaret December 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2007 Mange tak for arbejdet. Men hvordan bruger jeg xml-filen i forhold til IHC Visual ver.2 programmet?:dry: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret December 30, 2007 Rapporter Share Besvaret December 30, 2007 Det er nemt!Du giver den bare et nyt efternavn til .vis så åbnes den i Visual-programmet når du dobbeltklikker.PS: det tog mig lidt tid før jeg fandt ud af det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henrik Bargsteen Besvaret December 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 30, 2007 Jeg har fået det til at virke nu mange tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 30, 2007 Rapporter Share Besvaret December 30, 2007 Ohh, bare mig der glemmer at pakke filerne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret January 3, 2008 Rapporter Share Besvaret January 3, 2008 Blok 6.4.01 er fin til denne formål/Allan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Bargsteen
Hej der der nogle der har en funktionsblok med et program der kan få en udgang til at blinke med en variabel tid til ver.2
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts