Hop til indhold

SLUK ALT

Share

Recommended Posts

Det er heller ikke en færdig funktion, men en som man laver/tilpasser den aktuelle installation. Det er mest almindeligt er nok at man koder en "sluk alt" af kontakter/lampesteder i rummet som et kort tryk på nederste højre knap inden for døren. Og "sluk alt i hele huset" som langt tryk på kontakten ved bryggersdøren, sengebordet eller hvor man nu har behov. Den store sluk alt laves f.eks. som en almindelig kip der blot aktivere alle sluk alt funktionerne i de enkelte rum. En funktion kan nemlig godt styre en eller flere andre funktioner.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ole / Larsder er jo en blok "4.16.b. Tænd alt - Sluk alt" som virker fint.den laver sluk eller tænd alt. den har jeg brugt, men som Lars skriver er det smart med et langt tryk så man ikke slukker lyset ved et uheld, jeg mangler bare denne funktion i denne blok findes der en hjælpe blok tryk langt jeg kunne sætte foran eller byggen ind ?mvh Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok