Per Gludsted Skrevet November 24, 2009 Rapporter Share Skrevet November 24, 2009 Jeg skal have droppet min fastnet tlf. men jeg vil stadig gerne have besked når der er alarm eller lign. fra IHC'en. jeg kan sætte en GSM enhed op med sms.Men jeg tænkte på om "Wireless Controller med integreret viewer" der er koblet op mod nettet, kan indstilles til at sende en sms.så er det måske her min invistering skal ligge ???????MVH Per Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret November 24, 2009 Rapporter Share Besvaret November 24, 2009 Nej den kan ikke sende SMS, kun e-mails. Men dem kan man jo konvertere til SMS i/til en gateway, eller man kan benytte en service/tjeneste udbyder som f.eks. www.cpsms.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret November 24, 2009 Rapporter Share Besvaret November 24, 2009 Hvis du har et voice modem i dag kan du købe en "dims" som nedenstående, den genererer en alm. telefonlinie og ringer op via gsm.http://cgi.ebay.co.uk/GSM-Home-Burglar-Intruder-Alarm-System-Wireless-Dialler_W0QQitemZ150390852512QQcmdZViewItemQQptZUK_Burglar_Alarms?hash=item2303fe4ba0 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts