michael1354922260 Skrevet November 22, 2009 Rapporter Share Skrevet November 22, 2009 jeg har kigget lidt rundt på nettet efter lidt wireless tilbehør.Har fundet http://www.billigihc.dk/ er dette et ok sted ?er det billigere andre steder ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret November 22, 2009 Rapporter Share Besvaret November 22, 2009 ja - de er billigst.ja - de har hurtig betjening.min fulde anbefaling Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret November 22, 2009 Rapporter Share Besvaret November 22, 2009 Ja, det er det billigste og der er ingen problemer med at handle hos dem.En gang i mellem har Harald-skrald Wireless kontakter i hvid på tilbud, billigere end Billigihc, så hold øje med deres katalog. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenth Jensen Besvaret November 23, 2009 Rapporter Share Besvaret November 23, 2009 Med visse ting er www.elvvs.dk billigere end www.billigihc.dkDesuden giver www.elvvs.dk 5 % prisgarantiHar handlet der en gang, og er rigtig godt tilfreds Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 23, 2009 Rapporter Share Besvaret November 23, 2009 Jeg giver ikke meget for elvvs´s 5% prisgaranti. Da jeg skulle købe ind - en ordre på godt 35.000,- sendte jeg flere forespørgsler via deres hjemmeside og mails med links, prislister mm, men de svarede aldrig tilbage. Ikke engang på mails med læst anmodning ! Rigtig dårlig oplevelse som resulterer i at jeg ikke kan anbefale dem.I modsætning har jeg kun oplevet super kundeservice fra Jeanette hos BilligIHC Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kenth Jensen Besvaret November 23, 2009 Rapporter Share Besvaret November 23, 2009 Ikke at jeg skal forsvare elvvs.dk men jeg benyttede mig at deres prisgaranti uden problemer, da der var nogle enkelte ting de var dyrere med end billigIHC.dkIngen problemer der, og tingene var klar dagen efter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 23, 2009 Rapporter Share Besvaret November 23, 2009 Ja der kan man se. Jeg kan jo bare have været uheldig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Carsten L. Besvaret December 15, 2009 Rapporter Share Besvaret December 15, 2009 På samme måde har jeg en dårlig oplevelse med www.elvvs.dk og mange gode med www.billigihc.dk- Carsten Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
michael1354922260
jeg har kigget lidt rundt på nettet efter lidt wireless tilbehør.Har fundet http://www.billigihc.dk/ er dette et ok sted ?er det billigere andre steder ?
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts