MichHinnerup Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Nybegynder her.Vi har fået IHC i forbindelse med at vi har bygget om. Nu kunne jeg godt tænke mig at få den software så jeg selv kan ændre diverse lys og kontakter.Hvordan får jeg fat i det program??Hilsen Michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret November 16, 2009 Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 www.lk.dk ----> professionel---> teknisk support ---> software..håber det hjælper Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
MichHinnerup Besvaret November 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2009 Takker for det hurtige svar.Prøver at se om det er noget jeg kan hitte ud af Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 velbekomme..ellers spørg herinde, der er masser af kloge folk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Fredericia Besvaret November 17, 2009 Rapporter Share Besvaret November 17, 2009 Underligt din elektriker ikke udleverede den cd med programmerne på, som fulgte med i pakken med controlleren... du har trods alt betalt for den. Måske han glemte det ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts