Michael Nielsen Skrevet November 16, 2009 Rapporter Share Skrevet November 16, 2009 Er der nogen som kan få SceneView til at fungere på en Iphone? Jeg har prøvet via Safari webbrovser på Iphonen, men kan kun komme i kontakt med forsiden. Vælger jeg SceneView kommer fejlen "Overførelse mislykkedes" Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas Potter1354922243 Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 Umiddelbart mener jeg ikke det vil virke idet der skal Java til og det bliver ikke understøttede i Iphone Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret December 16, 2009 Rapporter Share Besvaret December 16, 2009 minmin skrev:Er der nogen som kan få SceneView til at fungere på en Iphone? Jeg har prøvet via Safari webbrovser på Iphonen, men kan kun komme i kontakt med forsiden. Vælger jeg SceneView kommer fejlen "Overførelse mislykkedes"Mon ikke det vil virke med WebSceneView? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret May 27, 2010 Rapporter Share Besvaret May 27, 2010 hvordan slår i flueben i sceneview og websceneview under internet på controller`ns administratorside under fanen adgangskontrol?SKAL det foregå via usb? kan ikke trykke flueben ind ved at logge på over nettet Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 28, 2010 Rapporter Share Besvaret May 28, 2010 Nej det SKAL ikke foregå via USB, men kan også godt gøres via LAN. Men du kan IKKE få adgang til det før tilladelserne er givet og det skal altså foregå via USB første gang. Bemærk de grå felter: Man kan ikke disable Admin via USB, og man kan ikke give Admin og rapporter adgang via Internet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret May 28, 2010 Rapporter Share Besvaret May 28, 2010 jeg kan heller ikke tilvælge det via usb?! kan det kun lade sig gøre med viewer? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret May 28, 2010 Rapporter Share Besvaret May 28, 2010 Åhhh ja. Det skal være den nye controller med viewer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret May 28, 2010 Rapporter Share Besvaret May 28, 2010 ja fandt jeg desværre også frem til... øv bøv så skal tegnedrengen op igen og det er ikke mere end et år siden den sidst var det til det formål.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Stefan Rasmussen1354922255 Besvaret October 22, 2010 Rapporter Share Besvaret October 22, 2010 Jailbreak din iPhone og installere Fraps så kan du Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomas.Th Besvaret October 23, 2010 Rapporter Share Besvaret October 23, 2010 ikke forstået??? vil LK`S app virke med fraps selvom controller ikke har viewer? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts