Hop til indhold
  • 0

Udendørslys på pir og tryk

Thomas Potter1354922243
 Share

Spørgsmål

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Prøv 2.4.2 i stedet for. Som PIR blok kan den det du vil.Men din 2.1.1.a tænd alt vil stadig drille dig. Er det en form for tænd alt lys eller hvad?Du kan prøve at slette "udgang 4.07" i 2.1.1.a og så trække den udgang for gruppe ned på Indgang for konstantlys på 2.4.2 og se hvordan det virker.

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Tak for response. Jeg prøver lige at ændre til 2.4.2 istedet. Skal der bare vælges følg når man trækker indgangene hen?Tændalt var fordi jeg har mit udvendig lys på 3 udgange således at det hele ikke skal tænde samtidig, men vil lave det som en alm. lang tryk funktion nu.Et tillægsspørgsmål: har lige skiftet min Opus 73 IHC PIR ud med en servodan 41-272, men kan ikke få den til at virke. På opus skulle man kun bruge 2 ledninger 0V samt PIR men ifølge brugsforviringen på servodan skal man bruge 3. Har forsøgt med 0V på klemme 2 PIR på klemme 4 og lavet en 24V på klemme 1 men der sker ikke noget. HVORDAN GØR MAN???

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

resman30 skrev:

Tak for response. Jeg prøver lige at ændre til 2.4.2 istedet. Skal der bare vælges følg når man trækker indgangene hen?Tændalt var fordi jeg har mit udvendig lys på 3 udgange således at det hele ikke skal tænde samtidig, men vil lave det som en alm. lang tryk funktion nu.Et tillægsspørgsmål: har lige skiftet min Opus 73 IHC PIR ud med en servodan 41-272, men kan ikke få den til at virke. På opus skulle man kun bruge 2 ledninger 0V samt PIR men ifølge brugsforviringen på servodan skal man bruge 3. Har forsøgt med 0V på klemme 2 PIR på klemme 4 og lavet en 24V på klemme 1 men der sker ikke noget. HVORDAN GØR MAN???
Du kan sagtens bruge en 41-272 direkte på IHC. Klemme 1 +24V, klemme 2 0V, klemme 3 forbindes til IHC indgangsmodul.Nu er det et stykke tid siden jeg sidst har tilsluttet ene 41-272 til IHC, men jeg mener at den fungerer omvendt af Opus 73 PIR'en, så du skal invertere indgangen. Jeg har ikke adgang til Visual lige nu, så jeg kan ikke fortælle dig hvad blokken hedder.
Link til kommentar
Del på andre sites