Per Gludsted Skrevet December 29, 2007 Rapporter Share Skrevet December 29, 2007 Kan jeg få en kort beskrivelse af hvordan jeg får modemet til at virke ?Jeg har lagt en besked ind i den, nu vil jeg gerne have at den ringer op og fortæller mig denne???? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret December 29, 2007 Rapporter Share Besvaret December 29, 2007 Du skal ringe op til dit modem. Her kan du bede den om at foretage kontrolopringning.Jeg går ud fra at du har brugsvejledningen, den nyeste er rimelig god:blink: Jeg prøver at vedlægge brugsvejledningen her, kanske det virker. [file name=Modem_NYESTE.pdf size=234387]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Modem_NYESTE.pdf[/file]Modem_NYESTE.pdf Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret January 3, 2008 Rapporter Share Besvaret January 3, 2008 Hej DennisHvordan går det med dit nye voicemodem (v2)?Kan du få det til at virke sammen med V2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret January 3, 2008 Rapporter Share Besvaret January 3, 2008 Hej Allan,Velkommen tilbage fra ferie;) . Ja, nu virker det :woohoo: Jeg sender logfilen til dig pr. mail. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Per Gludsted
Kan jeg få en kort beskrivelse af hvordan jeg får modemet til at virke ?Jeg har lagt en besked ind i den, nu vil jeg gerne have at den ringer op og fortæller mig denne????
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts