Hop til indhold
  • 0

gå i seng lys

ole friis
 Share

Spørgsmål

hejsajeg har rodet lidt med en FB men kan ikke helt få det til at lykkes.det den skal kunne er:ved indgang on skal sengelampe tænde på 20% og spot gulv gå on i 2 min.er der lys i sengelampen når indgangen går on skal der ikke ske noget med den. spot i gulv skal stadig slukke efter 2 min.håber der er en der vil kikke på den FB jeg har lavede og se hvad jeg går forkert [file name=g___i_seng_lys.zip size=2088]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/g___i_seng_lys.zip[/file]

g___i_seng_lys.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

15 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

kenth skrev:

Det lyder umiddelbart meget simpelt :)
det synes jeg også da jeg gik i gang :unsure:
Spot i gulv, hvilen udgang har du forbundet denne til,
den har jeg på "spot gulv" det er på 230v out.mudul
og hvorfor har du en udgang der hedder "Udgang off puls"?
off puls bruger jeg til at slukke sengelampen. det er en Wireless kombi lysdæmper
Kan prøve at strikke noget sammen, når jeg lige har forstået hvad meningen med udgangene er
håber det er til at forstå for jeg har godt nok bruget lang tid på det uden at kunne få det til at virke :(
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Mon det ikke er sådan her.Har vedhæftet hele projektet i stedet for kun funktionsblokkenKan ikke garantere 100 %, da jeg selv stadig er lidt grøn inden for IHC :unsure: Skriv endelig tilbage om det virker [file name=Forum_Pepss.vis size=21859]http://ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Forum_Pepss.vis[/file]

Forum_Pepss.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

pepss skrev:

det virker desværre ikke helt. vis der er lys i senge lampen slukker den stadig efter de 2 min. :(
Det troede jeg egentlig den skulle, har nemlig programmeret den til at opføre sig sådan.Vil det så sige at hvis sengelampen allerede er tændt, skal den slet ikke ændre noget på sengelampen, og udelukkende tænde gulvspottet i 2 minutter?Kan sagtens lave det om, skal bare lige forstå helt hvordan det skal virke ;)
Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Det forstår jeg godt nok ikkeHar lavet et work-around i vedhæftede fil, har tilføjet endnu en scenarie udgang, så der er en udgang for at tænde på 20 % og en til at slukke (0%)Det burde være unødvendigt med denne ekstra udgang, ved ikke hvorfor det ikke virker, måske nogle mere erfarne gutter herinde kan svare på det.Men måske kan du leve med den work-around jeg har lavet [file name=Forum_Pepss2.vis size=23618]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Forum_Pepss2.vis[/file]

Forum_Pepss2.vis

Link til kommentar
Del på andre sites