Chris Ranzau Hansen Skrevet November 7, 2009 Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 IHC net blev i sin tid fravalgt så jeg har kun et standard IHC anlæg. For at kunne streame HD fra en NAS til min PS3 overvejer jeg nu at købe et Gigabit Powerline startsæt fra Belkin. Forskellige test viser at sættet skulle kunne give gennemsnitlige overførelseshastigheder på omkring 300-500 MBPS.Er der nogen der har erfaringer med Powerline produkter (altså netværk via elinstallationen) generelt og Gigabit sættet fra Belkin i særdeleshed ?Reference til sættet: http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=495008 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret November 8, 2009 Rapporter Share Besvaret November 8, 2009 ranzau skrev:IHC net blev i sin tid fravalgt så jeg har kun et standard IHC anlæg. For at kunne streame HD fra en NAS til min PS3 overvejer jeg nu at købe et Gigabit Powerline startsæt fra Belkin. Forskellige test viser at sættet skulle kunne give gennemsnitlige overførelseshastigheder på omkring 300-500 MBPS.Er der nogen der har erfaringer med Powerline produkter (altså netværk via elinstallationen) generelt og Gigabit sættet fra Belkin i særdeleshed ?Reference til sættet: http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=495008Det er ikke hastigheden der er vigtig her, det stabiliteten. Der er ikke megen glæde ved at kunne se HD flydende, uden problemer, indtil naboen begynder at poppe popcorn.Jeg har ingen erfaring, men har hørt fra andre at trådløs og over 230 volt er meget følsom for støj. Men køb det og prøv det. Der er jo 14 dages returret Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret November 9, 2009 Rapporter Share Besvaret November 9, 2009 LK havde et tilsvarrende produkt for kort tid siden, men er udgået igen efter kort tid. Kan kun gætte hvorfor:silly: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Frederiksen Besvaret November 9, 2009 Rapporter Share Besvaret November 9, 2009 mwi skrev:LK havde et tilsvarrende produkt for kort tid siden, men er udgået igen efter kort tid. Kan kun gætte hvorfor:silly:Ja deres priser! De var 3-5 gange så dyre som resten af markedet.... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts