Hop til indhold

Ny og grøn med IHC

Recommended Posts

Hej alle,Jeg har et hus fra 2002 med RS232 indgang til IHC Net som er installeret i huset.Jeg har nu fået købt mig et seriel kabel og USB-seriel konverter. Jeg har pt. installeret IHC Visual 1.31, og i det kan jeg ikke få forbindelse til controlleren. Under 'Controller' og opsætning, står der fortrykt COM1 og COM3. Men ingen af dem virker. Er der nogen der ved hvordan jeg får forbindelse til Controlleren? Jeg har Windows XP installeret.Og hvilken software skal jeg ellers have installeret for at kunne programmere IHC?Jeg savner i det hele taget en ordentlig manual til IHC Net. Jeg synes ikke LK har noget. Er der evt. nogle i Skørping-området der kan hjælpe (mod betaling selvfølgelig), eller kan anbefale en god elektriker i nærheden?Mvh OleSkørping (9520)

Link til kommentar
Del på andre sites

IHC net kan ikke programnes via software, der \"patcher\" man om til det man ønsker.IHC net og IHC visual er to uafhængige systemer.du skal bruge denne software fra LKhttp://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=919den øverste.der er en lille introduktion til IHC net lige her.http://www.lk.dk/public/s_gen1.asp?what=tekst&sideid=226håber det kan hjælpe lidt. ellers skriv endelig.så hjælper vi gerne

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst IBISystem.dk

At den skulle slette controlleren, har jeg aldrig hørt om før eller for den sag skyld oplyst om.Fra 1.00 til 1.32, kan man næsten kalde det "beta software", da LK´s udvikling var hurtige til at sende nye versioner på markedet, hver gang der blev opdaget en fejl i marken.Og det ser ud som om at de til V2 virkelig har lært noget af V1, da der ikke er kommet noget i snart 1,5år men det er "nok" snart på vej :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er ikke ved software opdateringer der forsvinder noget, for det er jo bare på computere ;)Men derimod står der følgende, faktisk meget tydeligt, på LK's hjemmeside:NB! Ved opdatering af IHC Firmware vil projektet i controlleren blive slettet.PS. Jeg bor på Djursland, tæt på Grenaa.. Ved ikke lige om det er i nærheden af hvor du bor, ellers kan jeg godt hjælpe dig ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok