Gerhard Wirenfeldt Skrevet October 31, 2009 Rapporter Share Skrevet October 31, 2009 HejFindes der er FB til alarm uden kodetastatur?For har kun brug for 2 PIR hvor af den ene skal have en forbikobler fuktion ud.For jeg kan ikke rigtig få originalen til at samarbejde ude tastatur...:S Bruger elbrik.GW Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Hej GW:) Du kan bruge et tryk til at kobele din alarm til..Her kan du se hvordan det kan gøres..Jeg bruger FB 6.1.02.b. Kodetastatur med memoryfunktion.Prøv at marker den og trykke F1. Så kommer der en beskrivelse af hvad den gør. [file name=FB_ALARM_uden_kodetastatur.zip size=22919]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/FB_ALARM_uden_kodetastatur.zip[/file]FB_ALARM_uden_kodetastatur.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gerhard Wirenfeldt Besvaret November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Glemte vist at fortælle at det er 1.32 jeg kører, for kan ikke åbne din fil GW Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars BK Besvaret December 17, 2009 Rapporter Share Besvaret December 17, 2009 Hej JJJBruger du tryk som tryk til kode 1 2 3 4 altså øc øh nv nh ?Sådan at taste kobi. er afgørende om alarmmem låser op?Ser spændende ud og vil også prøve på Visual 2.6MVH Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Gerhard Wirenfeldt
HejFindes der er FB til alarm uden kodetastatur?For har kun brug for 2 PIR hvor af den ene skal have en forbikobler fuktion ud.For jeg kan ikke rigtig få originalen til at samarbejde ude tastatur...:S Bruger elbrik.GW
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts