McenterFreak Skrevet October 31, 2009 Rapporter Share Skrevet October 31, 2009 Nogen der kan komme med et hint.Jeg har en dimmer 400 UNI. Den er koblet op til en 24V Output med Dimmer 0 til 0V på outputDimmer 1 til 1 på outputHvordan kobles nemmest en FUGA PIR 24V indover? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 31, 2009 Rapporter Share Besvaret October 31, 2009 Det kommer vel an på hvad der skal ske når PIR bliver aktiveret ? Tænd/sluk - altså kip funktion, eller aktiver gemt niveau 1 eller 2 ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret October 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 31, 2009 Den skal hver gang soft tænde og når tiden er gået, soft slukke. Det er en gennemgang.På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret November 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Er der virkelig ingen der har bare et lille hint?Ben x til ben y? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret November 2, 2009 Rapporter Share Besvaret November 2, 2009 Jeg vil da bare følge vejledningen:http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98759_04.pdfog koble PIR udgangene til et par 24V input. Og så bruge en passende funktionsblok, f.eks. 1.4.06.a [img size=640]http://ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/PIR.JPG Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2009 Tak for info Lars. Det skal der kikkes på i morgen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
McenterFreak
Nogen der kan komme med et hint.Jeg har en dimmer 400 UNI. Den er koblet op til en 24V Output med Dimmer 0 til 0V på outputDimmer 1 til 1 på outputHvordan kobles nemmest en FUGA PIR 24V indover?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts