Galathea Skrevet October 31, 2009 Rapporter Share Skrevet October 31, 2009 Kan det passe at simulerende udgang 3 efterlades tændt når selve hjemmesim slukkes???Der bruges sluk og tænd puls, da jeg gerne vil styre et kablet lampeudtag. (ikke scenarie tænd og sluk puls)Betingelse ved deaktivering er sat til ’sluk ubetinget’ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret October 31, 2009 Rapporter Share Besvaret October 31, 2009 Det kunne faktisk godt se sådan ud. Det samme burde du opleve med udgang 2. Udgang 1 bør virke korrekt.Jeg vil foreslå at du kigger lidt på den avancerede hjemmesimulering som kan downloades her på ihc-user.dk. Den er meget bedre end LK's standard blok. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret November 2, 2009 Rapporter Share Besvaret November 2, 2009 Jeg skrev til LK vedr. denne fejl og de har lige bekræftet det. Fejlen vil være rettet næste gang LK frigiver opdaterede funktionsblokke.Har du fundet ud af at få fejlen rettet i blokken? Det er rimelig nemt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Galathea Besvaret November 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 2, 2009 ikke endnu - har du et tip til hvad jeg skal ændre i FBen.Og indrømmet jeg har ikke åbnet FBen endnu:unsure: og når det ikke i dag.men måske i morgen...... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret November 3, 2009 Rapporter Share Besvaret November 3, 2009 Her er den rettede version. Unzip og kopier den ind i dit FunctionBlocks bibliotek og overskriv den gamle. [file name=6-89e9c7882d7e00e285a2e53b74bf041f.zip size=5411]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/6-89e9c7882d7e00e285a2e53b74bf041f.zip[/file]6-89e9c7882d7e00e285a2e53b74bf041f.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Galathea Besvaret November 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 3, 2009 Takker mange gange for hjælpen.Jeg fandt faktisk ud af det selv - men det var dejligt at se at du havde rettet nøjagtigt det samme som mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Galathea
Kan det passe at simulerende udgang 3 efterlades tændt når selve hjemmesim slukkes???Der bruges sluk og tænd puls, da jeg gerne vil styre et kablet lampeudtag. (ikke scenarie tænd og sluk puls)Betingelse ved deaktivering er sat til ’sluk ubetinget’
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts