Brian Jensen1354922260 Skrevet October 30, 2009 Rapporter Share Skrevet October 30, 2009 Jeg kan ikke komme i kontakt med usb i adminstrator?? Der er ingen problemer med kontakt med usb i visual? Hvad sker der lige? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret October 31, 2009 Rapporter Share Besvaret October 31, 2009 theb skrev:Jeg kan ikke komme i kontakt med usb i adminstrator?? Der er ingen problemer med kontakt med usb i visual? Hvad sker der lige?Prøv at disable din Firewall, midletidigtHvis det derefter virker, er det fordi din firewall blokerer din port. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Brian Jensen1354922260 Besvaret October 31, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 31, 2009 Ja det virkede skam;-) var sikker på de var controlleren der var noget i vejen med.Tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret November 3, 2009 Rapporter Share Besvaret November 3, 2009 Beklager, min computer opfører sig underligt, og putter tingene ind forkerte steder! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Brian Jensen1354922260
Jeg kan ikke komme i kontakt med usb i adminstrator?? Der er ingen problemer med kontakt med usb i visual? Hvad sker der lige?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts