Hop til indhold
  • 0

Funktionsblok, ringeklokke ??

Jacob DH
 Share

Spørgsmål

:) Hej Jeg har lidt problemer med programmering af en 24 volt ringklokke, som er tilsluttet 24 v udgangmodul samt et almindelig LK små ringetryk ved hoveddøren. Hvilken funktionsblok skal jeg vælge, for, at ringeklokke ringer, så længe trykket aktiveres. Jeg mener at have den seneste ICH wireless controller m viewer. Mvh. Jacob D-H :)
Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

Forstår ikke rigtig, hvad du mener....men har valgt en funktionsblok med et tryk/puls, så jeg undgår den kommer til at stå med kontant spænding, hvis jeg vælger en almindelig lysstyring med kip. Nu er problemet vist bare, at jeg ikke magter og justere slaghammeren på min 24 volts Etronic Voco klokke. Leder med lys og lygte efter en ny moderne 24 volt ringklokke.Mvh. J.slettet dobbelt indlæg.\thomasbl

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Tak for venligheden, men det der ligner en programmering er for mig fuldstændig sort snak. Fatter simpelthed ikke en rygende fis af det ;-), mej jeg har som sagt benyttet en blok, hvor spolen i ringklokken kun trækker, når trykket aktiveres. 2 nye spørgsmål:- hvor hulen finder jeg en elektronisk ringklokke lyd/melodi, der kan forsynes fra min ICH spænding på 24 volt ?- hvorfor har jeg ikke blåt lys i min diode for wireless på controlleren. Opdagede det, da jeg forgæves ville linke mit første wireless tryk ? ? ?Mvh. J

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

Så vil jeg lige sige at jeg har søgt efter ringeklokker til IHC i snart et år, og endnu ikke fundet en eneste.. Men jeg overvejer at sætte små brummere op rundt omkring i huset, snart den eneste løsning jeg lige kan komme på ;)Det er faktisk ret sjovt at gå ind i en butik hvor de har mange dørklokker, og spørge efter en 24volts.. De starter alle sammen med at sige \"ja, det har vi, øjeblik\", så venter man lidt, så siger de \"Nej, det har vi desværre ikke\".Jeg er begyndt at tvivle på om de overhovedet eksisterer? - Jeg tror ikke på det før jeg får et direkte link til en ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

• 0

EmmaMille skrev:

- hvorfor har jeg ikke blåt lys i min diode for wireless på controlleren. Opdagede det, da jeg forgæves ville linke mit første wireless tryk ? ? ?Mvh. J
med hensyn til hvordan du linker til wireless.så prøv at kigge lidt i denne.den forklarer det ret godt.http://www.lk.dk/public/Download/Manual/LK_IHC%20Control_manual_Ver_02_00.pdf
Link til kommentar
Del på andre sites