Flemming1354922232 Skrevet October 29, 2009 Rapporter Share Skrevet October 29, 2009 HejEr der en der kan hjælp med at få lavet FB 1.2.05.c om, så man kan få en touch funktion, så man kan nøjes med at bruge et tryk.På forhånd mange tak.Hilsen Flemming. :) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Prøv den her. Det er vigtigt at du ikke har andre funktionsblokke som tænder din dimmer. Så går der nemlig kludder i touch funktionen. [file name=UNI_dimmer_med_touch.vis size=35776]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/UNI_dimmer_med_touch.vis[/file]UNI_dimmer_med_touch.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Allannissen skriverPrøv den her. Det er vigtigt at du ikke har andre funktionsblokke som tænder din dimmer. Så går der nemlig kludder i touch funktionen. :laugh: Griner.. Ja, du er så ikke den eneste der ikke kan sove.Sad også og arbejdet på en og det var først da jeg var færdig at jeg så du havde lagt en FB op..:silly: Hej FlemmingJeg har valgt at tage udgangspunkt i FB.1.2.02.a. Fortrådet dimmer 1- og 2 tast, med statusindikering og mulighed for PIR styring.Da jeg synes den virker godt... [file name=LAVE_EN_FB_OM.zip size=9725]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/LAVE_EN_FB_OM.zip[/file]LAVE_EN_FB_OM.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Jeg er 7 timer foran dig, det er næsten middag her i Brunei.Posse har vist tidligere skrevet at han ønskede ur funktion på hans dimmer, men nu må vi se hvad han siger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemming1354922232 Besvaret November 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2009 tak for svarene,har ikke haft tid til at prøve det af i dag.Kan ikke rigtig få det til at virke, har vedhæftet det jeg har prøvet på. så er der også et andet problem, når jeg bruger touch funktion, så skal jeg trykke to gange for at tænde og slukke.Håber i kan hjælpe på forhånd mange tak. [file name=posse.vis size=122112]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/posse.vis[/file]posse.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jan Jung-Jensen Besvaret November 9, 2009 Rapporter Share Besvaret November 9, 2009 Hey..Grunden til at du skal trykke to gange er fordi du ikke har trykket Udgang for sluk (Sluk/Regulér ned) over på UniDimmer touch Sluk alt.Hvis du ikke har nogen ledning på din "Sluk alt" (Klemme 2 på UniDimmer) Skal du i FB vælge Nej tilEr Sluk klemme monteret på dimmeren?.Du skriver:Kan ikke rigtig få det til at virke, har vedhæftet det jeg har prøvet på. så er der også et andet problem, når jeg bruger touch funktion, så skal jeg trykke to gange for at tænde og slukke.Hvad er det ande du ikke kan få til at virke.? Udover sluk.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Flemming1354922232 Besvaret November 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2009 hejMange tak for hjælpen så lykkes det hele,har drillet mig længe.Hilsen Flemming :) :) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Flemming1354922232
HejEr der en der kan hjælp med at få lavet FB 1.2.05.c om, så man kan få en touch funktion, så man kan nøjes med at bruge et tryk.På forhånd mange tak.Hilsen Flemming. :)
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts