Brian Tofft Skrevet October 24, 2009 Rapporter Share Skrevet October 24, 2009 Hej,Nogen der ved eller har hørt, om LK kommer med en update af deres AV-modulator med HDMI stik og et RJ45/HDMI kabel til den anden ende??Det ville jo være på tide :)M.v.h.Brian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret October 25, 2009 Rapporter Share Besvaret October 25, 2009 HejJeg tror ikke det du skriver om er lige om hjørnet fra LK, men du kan sagtens overføre HDMI over IHC Net, men det kræver du benytter 2 vægstik. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten G. Christensen Besvaret October 3, 2011 Rapporter Share Besvaret October 3, 2011 Jeg er lidt interesseret i at høre hvordan dette skal lade sig gøre.Er det bare en direkte patchning imellem de to stik nede i tavlen, og så et speciel HDMI->RJ45 kabel imellem hver enhed? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenSørensen Besvaret October 3, 2011 Rapporter Share Besvaret October 3, 2011 Jeg er lidt interesseret i at høre hvordan dette skal lade sig gøre.Er det bare en direkte patchning imellem de to stik nede i tavlen' date=' og så et speciel HDMI->RJ45 kabel imellem hver enhed?[/quote']Prøv at google HDMI CAT5 EXTENDER. Så tror jeg du finder hvad du skal bruge..F.eks. denne http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_extender/hdmi_cat5e_extender_3254_da.htmlDe findes også hvor man kan køre HDMI gennem 1 RJ45 stik. Så er prisen dog lidt højere..F.eks. denne http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_extender/hdmi_cat5e_extender_4626_da.html Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Brian Tofft
Hej,Nogen der ved eller har hørt, om LK kommer med en update af deres AV-modulator med HDMI stik og et RJ45/HDMI kabel til den anden ende??Det ville jo være på tide :)M.v.h.Brian
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts