michael lyngby Skrevet October 18, 2009 Rapporter Share Skrevet October 18, 2009 det virker i simolering, men ej i virkeligheden har båder sat scenarie op og udgangene med on og off puls til vireless dæmber er der et lille fifmvh Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael lyngby Besvaret October 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 19, 2009 vad med tiden , når man simulerer er uret rigtig, men tænkte det ku væree et problem :cheer: det var uret i controlleren der stod forkert,så nu virker det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Chr. Besvaret October 26, 2009 Rapporter Share Besvaret October 26, 2009 Hey,Jeg har faktisk et problem i samme afdeling.Jeg har en dæmper på lyset udendørs og hvis jeg tilslutter det "traditionelt" kan jeg får lyset til at tænde og slukke, men så kører dæmperen bare lyset op og ned hele tiden og det ser ikke så godt ud :-(Hvis jeg sætter tændingen på on puls kan jeg få lyset til at tænde normalt og med fast styrke, men hvordan får jeg det til at slukke ?Skal jeg bruge OFF pulsen ? Hvis ja, hvor skal den hen ?Mvh. Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 michael lyngby Besvaret October 26, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 26, 2009 michr skrev:Hey,Jeg har faktisk et problem i samme afdeling.Jeg har en dæmper på lyset udendørs og hvis jeg tilslutter det "traditionelt" kan jeg får lyset til at tænde og slukke, men så kører dæmperen bare lyset op og ned hele tiden og det ser ikke så godt ud :-(Hvis jeg sætter tændingen på on puls kan jeg få lyset til at tænde normalt og med fast styrke, men hvordan får jeg det til at slukke ?Skal jeg bruge OFF pulsen ? Hvis ja, hvor skal den hen ?Mvh. Michaeljeg brugte scenarierne henholdvis scenarie tænd og sluk idet at lyset i mit soveværelse sku lyse mere jo tættere jeg kom på skal stå op tid, men det var ihc controlleren der ikke var synkroniseret med pc og nutid Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
michael lyngby
det virker i simolering, men ej i virkeligheden har båder sat scenarie op og udgangene med on og off puls til vireless dæmber er der et lille fifmvh Michael
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts