Henrik Crusell Skrevet December 25, 2007 Rapporter Share Skrevet December 25, 2007 Hvilke gode erfaringer har folk gjort sig? Jeg ønsker at lyset i badeværelset slukker automatisk, men kun hvis der ingen personer er til stede. Jeg er bekymret for om fugtighed og varme kan lave \"falske\" tændinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Lorenzen Besvaret December 26, 2007 Rapporter Share Besvaret December 26, 2007 Det bør de vel ikke gøre hvis de er placeret rigtig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret December 26, 2007 Rapporter Share Besvaret December 26, 2007 Jeg har et par steder sat pir-følere op i omklædningsrum og baderum ved en gymnastiksal på en skole, og der er inden problemer med fugt og varme.. Men de er også sat sådan så der ikke lige bliver sprøjtet vand på dem... Så hvis du bare holder dem ude fra brusekabinen, burde det ikke være noget problem ;)Min morbror har en PIR-føler siddende i sin brudekabine, sådan en billig en fra Harald Nyborg, den har siddet der i flere år, og har, ikke hvad de har lagt mærke til, lavet nogen fejltændinger, og har virket upåklageligt (Måtte lige spørge ham ad ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret December 27, 2007 Rapporter Share Besvaret December 27, 2007 det der kan drille en PIR er temperatur ændringer, og vand..og det ser ud til at lille harald kan lave noget holdbart. :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret December 27, 2007 Rapporter Share Besvaret December 27, 2007 Jeg har 10 PIR af forskellig oprindelse heraf nogle FUGA-enheder. Én af dem viser af og til, når der er \"spøgelser\" på badeværelset, det er da meget hyggeligt, og efter 3 minutter slukker den igen. Hvorfor: lufttryk, fugtighed - jeg ved det ikke, men har affundet mig med det:P Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret January 4, 2008 Rapporter Share Besvaret January 4, 2008 Jeg har på to badeværelser OPUS66 PIR følere.På det ene findes den over badekarret, på det andet midt i rummet.Jeg har aldrig haft problemer med at de driller med fugt.Jeg bruger de blokke der er vedhæftet for at få lyset til st slukke.Hilsen Ulrich. [file name=FunctionBlocks.zip size=4522]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/FunctionBlocks.zip[/file]FunctionBlocks.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret January 4, 2008 Rapporter Share Besvaret January 4, 2008 En af mine geniale kollegaer, har åbenbart valgt at der i en stor garage skal sidde 5 PIR følere på væggen, præcis en meter over midten af de 5 varmeapparater.. Det har virket upåklageligt i ca. 8 mdr. men i dag, stod de 3 af den og gav pulser ca. hvert 2. sekund, så det skal man i hvertfald ikke gøre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ulle Besvaret January 4, 2008 Rapporter Share Besvaret January 4, 2008 Til det Jakob skriver med varme vil jeg give ret i.Jeg har en der sidder over et vindue hvor der er en radiator under, og den giver sjove impulser.Med fugt har jeg som sagt ingen problemer.Ulrich Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Henrik Crusell
Hvilke gode erfaringer har folk gjort sig? Jeg ønsker at lyset i badeværelset slukker automatisk, men kun hvis der ingen personer er til stede. Jeg er bekymret for om fugtighed og varme kan lave \"falske\" tændinger.
Link til kommentar
Del på andre sites
7 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts