Martin1354922253 Skrevet October 14, 2009 Rapporter Share Skrevet October 14, 2009 HejEfter endt opsætning af min email kontrol har jeg et spørgsmål.Da jeg ikke checker min mail dagligt kunne jeg rigtig godt tænke mig atfå en sms i stedet for. Men hvordan.Har hørt at nogle selvskaber kan omdanne en mail til sms men bare ikkedem jeg har spurgt.Nogen der har erfaring med dette.Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 15, 2009 Rapporter Share Besvaret October 15, 2009 Tjaa TDC har da sådan en service. Koster godt nok penge at anvende nutildags - har tidligere været gratis.Men der er også flere andre selvskaber/udbydere, prøv at google lidt på "SMS gateway"Man kan selvfølgelig også lave en selv vha en pc med tilkoblet mobiltelefon, hvis man ikke lige vil ofre de 3-5.000,- en SMS Gateway koster. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kristian Poulsen Besvaret October 15, 2009 Rapporter Share Besvaret October 15, 2009 Jeg har ikke selv brugt Email-to-SMS funktionen, men www.cpsms.dk tilbyder denne service.Du kan få et gratis demo login med 10 SMS, så du kan se om det virker før du betaler.med venlig hilsen Kristian Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922253 Besvaret October 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 15, 2009 1000 takSkal helt sikkert afprøve den med 10 sms. Regner jo ikke med alarmen går SÅ tit.Martin Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Martin1354922253 Besvaret October 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 15, 2009 Perfekt.... Det virker. Mange tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
nicolaj Besvaret May 12, 2010 Rapporter Share Besvaret May 12, 2010 ja jeg har fundet nogle stykker da jeg selv bruger det til alarmer og info beskeder.. CPSMS.dk og clickatell.com som jeg bruger til min server. de er rigtigt gode.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Chris Frost Besvaret May 14, 2010 Rapporter Share Besvaret May 14, 2010 Jeg har valgt at skifte til bibob... De er billige på alle områder (med mit forbrug) og har e-mail til sms funktionen. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst hanjes Besvaret July 14, 2011 Rapporter Share Besvaret July 14, 2011 Jeg prøvede dem her: http://www.coolsms.com det virker super godt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts