michael møller Skrevet October 13, 2009 Rapporter Share Skrevet October 13, 2009 Hej GutterJeg kan ikke lige regne den ud.Hvis indgang a aktiveres skal udgang 1 være on i 50 min, hvis så indgang b aktiveres skal udgang 2 gå on i 7 min, og udgang 1 skal i de 7 min gå off.Hjælp Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 per andersen Besvaret October 15, 2009 Rapporter Share Besvaret October 15, 2009 hej.Her en meget simpel programmering. Står du akut og mangler den kan den måske bruges til en bedre programmør kommer med noget. er selv ny på banen [file name=ihc1.vis size=19809]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ihc1.vis[/file]ihc1.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
michael møller
Hej GutterJeg kan ikke lige regne den ud.Hvis indgang a aktiveres skal udgang 1 være on i 50 min, hvis så indgang b aktiveres skal udgang 2 gå on i 7 min, og udgang 1 skal i de 7 min gå off.Hjælp
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts