Bjarne Jensen1354922227 Skrevet October 13, 2009 Rapporter Share Skrevet October 13, 2009 Jeg har problemer med at få forbindelse til IHC controllerDer er installeret IHC net med switch, men der er ingen router,da TDC ikke kan levere ADSL på adressen.Er der nogen der kan hjælpe?Bjarne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret October 13, 2009 Rapporter Share Besvaret October 13, 2009 thorningbj skrev:Jeg har problemer med at få forbindelse til IHC controllerDer er installeret IHC net med switch, men der er ingen router,da TDC ikke kan levere ADSL på adressen.Er der nogen der kan hjælpe?BjarneHvordan er dit netværk sat op (ip adresser, undernetmaske etc?)Er der en DHCP server i din switch?Hvilken addresse har din controller?Kan du tilgå den som Administrator via USB? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Jensen1354922227 Besvaret October 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 15, 2009 Det er en IHC net switch som der intet er gjort ved.Jeg kan godt tilgå som admin via USB Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret October 15, 2009 Rapporter Share Besvaret October 15, 2009 Hvad med de andre ting jeg spurgte om? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 15, 2009 Rapporter Share Besvaret October 15, 2009 Hvis du kan tilgå den vha USB så check netværksinstillingerne og retighederne.Uden router/DHCP skal du selv sørge for at konfigurere din PC. Dvs den skal være på samme netværk (samme netmaske 255.255.255.0) og have en IP som ikke bruges ef andre (controlleren) Default bruger IHC IP adressen 192.168.1.3, så giv din PC 192.168.1.5 som IP adresse.Måske er switchen brændt af. Husk hvis du prøver at koble din PC til direkte i controlleren, uden om en switch, skal du anvende et krydset netværkskabel. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Jensen1354922227 Besvaret October 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 18, 2009 der er vist ikke DHCP i switch fra LK.Virker når jeg selv konfigurere PC og controller.Tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bjarne Jensen1354922227
Jeg har problemer med at få forbindelse til IHC controllerDer er installeret IHC net med switch, men der er ingen router,da TDC ikke kan levere ADSL på adressen.Er der nogen der kan hjælpe?Bjarne
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts