PVM Skrevet March 18 Rapporter Share Skrevet March 18 Hej folkens. Jeg tænker det bedste sted at høre om et eventuel salg/køb er herinde. Jeg har postet nogle billeder til mit emne her. Jeg vil ærligt sige jeg ikke har kigget på salgsværdien endnu, men tænker folk herinde er søde til at give en god pris, hvis der skulle være købere. Først og fremmest, undskyld ledningsrodet på billederne. Der er blevet ændret lidt i dag allerede, da jeg har købt Wiser og derfor begyndt at frakoble kabler. Nåh men til det egentlige, så som vist på billederne, har jeg 3 output moduler, visual controller, og power boksen selvfølgelig. Dertil har jeg 2 trådløse tryk, stadig uåbnet i indpakning, og så har jeg 6 som har været i brug. Er der stadig salg i det her, og om noget, hvad vil en salgsværdi være for det her ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 19 Rapporter Share Besvaret March 19 Jeg byder 1500 for controlleren. Jeg kunne godt bruge en ekstra til mine el-målere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PVM Besvaret March 19 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 19 Tak for buddet Bjarne. Jeg vender tilbage senere på ugen hvis det er :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret March 20 Rapporter Share Besvaret March 20 19 timer siden, PVM skrev: Tak for buddet Bjarne. Jeg vender tilbage senere på ugen hvis det er :-) Jeg kunne godt være interesseret i det hele (minus wireless), men jeg ønsker ikke at komme i en bud krig med Bjarne og har dårligt tid til at lægge et bud på resten før end om 2-3 uger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
PVM Besvaret March 20 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 20 Det er også helt okay. Jeg troede ikke faktisk at der kunne være interesse for det så hurtigt, og er kun begyndt at skifte ud. Så der går også lige en uges tid inden jeg nok er helt færdig med det og kan tage det ned. Så hvis det endelig er, er du velkommen til at give et bud på det hele samlet. Det vil jeg ikke syntes er forkert, i forhold til at byde på enkelte ting. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts