TorbenPetersen Skrevet October 10, 2009 Rapporter Share Skrevet October 10, 2009 Jeg har fået en ny computer, så nu mangler jeg en usb-driver for at kunne komme i kontakt med min IHC-controller.Er der nogen, som kan hjælpe mig ??? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 10, 2009 Rapporter Share Besvaret October 10, 2009 Den finder du her:http://www.lk.dk/download/software/USB_driver_v2.1_LK_DK_setup.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret October 10, 2009 Rapporter Share Besvaret October 10, 2009 Nu ville det nok være relevant at vide hvilken controller vi har med at gøre. Er det den nye (relativt) med wireless, så skal du bare installere den nyeste 2.6 pakke, så virker USB delen også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenPetersen Besvaret October 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 11, 2009 Der er tale om den "gamle" Visual-controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 TorbenPetersen Besvaret October 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 11, 2009 Jeg takker mange gange for linket Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret January 21, 2023 Rapporter Share Besvaret January 21, 2023 På 10.10.2009 at 20:52 , Lars Jacobsen skrev: Den finder du her:http://www.lk.dk/download/software/USB_driver_v2.1_LK_DK_setup.zip Hej Lars, dette link virker ikke mere.. hvor kan man ellers hente usb driver? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret January 21, 2023 Rapporter Share Besvaret January 21, 2023 4 timer siden, Christian Bille skrev: Hej Lars, dette link virker ikke mere.. hvor kan man ellers hente usb driver? Den følger med når man installer Visual, men jeg mener også den ligger på LK's download site. Gå på lk.dk -> support -> download software - Mit LK. Alle kan oprette sig som bruger og det er gratis. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
TorbenPetersen
Jeg har fået en ny computer, så nu mangler jeg en usb-driver for at kunne komme i kontakt med min IHC-controller.Er der nogen, som kan hjælpe mig ???
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts