jan olsen Skrevet October 8, 2009 Rapporter Share Skrevet October 8, 2009 hejsa...jeg er helt nu bruger, men jeg tænkte på hvordan jeg indsætter de funktionsblokke jeg henter i download forumet? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret October 8, 2009 Rapporter Share Besvaret October 8, 2009 finder stien på drevet.eks. c-drev--->programmer--->IHC--->funktionsblokke / functions blocs..beklager stavefejl.. din sti kan være noget anderledes, alt efter hvor du har installeret IHC visual Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Chr. Besvaret October 9, 2009 Rapporter Share Besvaret October 9, 2009 En lille tilføjelse ;-)Under IHC mappen har du op til flere andre mapper, men du skal i den som hedder noget med "Visual" og under den mappe finder til mappen "functionsblocks"./Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jan olsen Besvaret October 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 9, 2009 jeg har prøver både at lægge dem både i funktionbloks, og også bonus mappen. Men funktions blokken kommer ikke frem i programmet.kan det være fordi at det er *.vis filer? og ikke filer af samme type som dem der ligger i forvejen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Chr. Besvaret October 10, 2009 Rapporter Share Besvaret October 10, 2009 Thingholm skrev i en anden tråd:HejDe fleste gange bliver den lavet som et projektfil med navnet xxxx.vis. Så kan du bare åbne det i din Visual og når du står på blokken gemme den som en funktionsblok.Det er tilrådeligt at lave en ekstra mappe under LK Visual på "C-drevet" hvor de originale funktionsblokke ligger til dine egne funktionsblokke. Derved kan du nemmere overskue dem.Hvis du laver mappen mens du har Visual åben skal du lukke det og åbne det igen før du kan se mappen i programmet.Håber det hjælper dig.Det var det råd jeg fik, da jeg havde samme problem som dig, så nu håber jeg, at du kan få gavn af det svar :-)Mvh. Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jan olsen Besvaret October 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 11, 2009 super!det var lige den information jeg manglede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
jan olsen
hejsa...jeg er helt nu bruger, men jeg tænkte på hvordan jeg indsætter de funktionsblokke jeg henter i download forumet?
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts