Hop til indhold

Erstatnings app til IHCRemote på vej.

Sethos
 Share

Recommended Posts

Kære alle IHC-Users

Jeg vil gerne annoncere at jeg kommer til at udgive en "erstatnings-app" for IHCRemote til android og iOS. 

Jeg er den oprindelige udvikler af IHCRemote for over 10 år siden og har pustet noget gammel kode af og lavet "Legacy Remote". Apps'ene er bygget og kører på mine testenheder, men er altså endnu ikke godkendt af Apple og Google. Planen er at få dem igennem snarest muligt.

Hensigten med "Legacy Remote" er udfylde det vakuum som IHCRemote har efterladt. Selvom jeg har en meget lang list over ting som jeg personligt gerne ville lave om i app'en så er det hensigten med Legacy Remote at holde den så tro mod originalen som muligt. Også selvom det betyder et forældet interface og lang forbindelsestid. Faktisk er listen over ændringer så lang, at det bedre kan betale sig at lave en helt ny app fra bunden :)  Ligeledes er der andre essentielle IHC kompatible apps der også har brug for en moderne version for at vi kan forsætte med at benytte IHC systemet. Hvilket jeg personligt har tænkt mig at gøre i mange, mange år endnu.

Derfor vil Legacy Remote vil heller ikke være gratis, men pengene fra salget vil gå direkte til at holde 'Legacy Remote' tilgængelig i fremtiden og til udviklingen af nye IHC kompatible apps. Dvs. et køb af Legacy Remote er at støtte fremtidig udvikling af IHC kompatibelt software.

Mit håb er at vi er nok der deler behovet for at forsætte IHC og at vi kan samles om at holde IHC apps'ene i live og endda udvikle nyt og mere moderne software dertil.

Giv mig gerne jeres feedback. Er jeg naiv og står jeg alene med denne ambition?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ulle