Rompa Skrevet February 5 Rapporter Share Skrevet February 5 Jag ska byta ut controller 1 till controller 2 eller 3 och frågan är om jag kan läsa in programmet från 1:an till efterföljande controller via Windows 10? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret February 6 Rapporter Share Besvaret February 6 Jeg har lige flyttet dit indlæg til en katagori hvor alle kan svare dig. Nej. Skiftet fra Visual 1 til Visual 2 eller 3 kræver at du laver programmet fra grunden i den nye controller. Du kan dog lave hele programmet på forhånd, og teste det via simulation i Visual 2, men du vil nok fortsat opleve nogle program fejl, når du skifter controllerne, da ikke alt kan testes 100% via simulation. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rompa Besvaret February 11 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 11 Tack Lars, En följdfråga. Om jag programmerar i controllern 2 kan jag då "läsa" in det i controller 3? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret February 13 Rapporter Share Besvaret February 13 Ja. Visual 2 programmer kan læses af en Visual 3 controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Rompa
Jag ska byta ut controller 1 till controller 2 eller 3 och frågan är om jag kan läsa in programmet från 1:an till efterföljande controller via Windows 10?
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts