Ihgc Skrevet January 31 Rapporter Share Skrevet January 31 Hej jeg har et ihc der driller mig lyset tænder ikke altid når vi trykker på kontakten det alle rum vi snakker om nogle gange går der 10 sec andre gange slet ik nogle ideer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret February 2 Rapporter Share Besvaret February 2 Prøv at fortælle lidt mere om din IHC installation. Er det fortrået/wireless via en controller eller wireless uden controller? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Ihgc Besvaret February 3 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 3 V2 det er fortrådet via controlleren jeg har prøvet ny forsyning uden held Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret February 4 Rapporter Share Besvaret February 4 I såfald er mit eneste bud at du skal prøve at tage en backup af programmet i controlleren, lægge et tomt program i controlleren, og derefter lægge original programmet i controlleren igen. Hjælper dette ikke, så prøv med reset firmwaren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ihgc
Hej jeg har et ihc der driller mig lyset tænder ikke altid når vi trykker på kontakten det alle rum vi snakker om nogle gange går der 10
sec andre gange slet ik nogle ideer.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts