Segatini Skrevet %s kl. %s Rapporter Share Skrevet %s kl. %s Hej, Hvordan laver jeg en simpel timer funktion, som kan tænde den viste udgang til udendørs belysningen én gang i døgnet ? Jeg har ikke nogen PIR sensor tilkoblet. Tyge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Det udvendige lys bør som udgangspunkt tændes og slukkes automatisk, uden kedelige manuelle betjeninger. Jeg vil derfor anbefale at du bruger dit skumringsrelæ, hvis du har et, ellers kan du frit hente "Sol op/ned" blokken under download og bruge den. Den er selvfølgelig ikke 100% præcis, men er meget fin til uvendigt lys. Desuden skal bruge en "Ur" funktionsblok til at bestemmen hvornår lyset må/skal tændes/slukkes. Som funktionsblok til lyset kan du f.eks. bruge "Udvendig lys V2" fra download siden, eller en anden der kan opfylde dine ønsker/krav. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Segatini Besvaret %s kl. %s Forfatter Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Hej Henning, Tak for info. Jeg prøver lige at kigge på det Tyge Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Segatini
Hej,
Hvordan laver jeg en simpel timer funktion, som kan tænde den viste udgang til udendørs belysningen én gang i døgnet ? Jeg har ikke nogen PIR sensor tilkoblet.
Tyge
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts