oskar Skrevet October 4, 2009 Rapporter Share Skrevet October 4, 2009 Hej !Har set der har været en del snak her på siden om brug af Logitech Harmony-fjernbetjeninger sammen med IHC. Er ikke rigtig blevet klog på om det kan lade sig gøre ?Jeg har en IHC installation bygget om omkring en IHC CONTROLLER VISUAL WIRELESS. Tænkte det måtte være muligt at "lærer" Harmony-fjernbetjeninger "koderne" fra en IHC WIRELESS FJERNBETJENING RF, 8 KANAL og så skulle det bare virke eller....? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret October 5, 2009 Rapporter Share Besvaret October 5, 2009 Jeg, og især Logitech har forsøgt at få en Harmony 555 til at fungere med IR-koder fra IHC.Af og til har det virket - sådan hver 20'ende gang, men ikke noget man kunne bruge til noget. At gå direkte til Wireless Controlleren, tror jeg ikke man kan, det er helt sikkert nogle andre protokoller IHC bruger.Min løsning blev: et par wireless betjeningstryk klistret under sofabordet.- men god fornøjelse, og husk at holde os orienteret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Hansen Besvaret November 10, 2009 Rapporter Share Besvaret November 10, 2009 Jeg har en logitech harmony som virker fint med ihc. Som modtager anvender jeg IR-modtageren som virker med B & O.Mvh Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gert Kjerslev Besvaret November 11, 2009 Rapporter Share Besvaret November 11, 2009 @LarsHar du et part. nr. på den ir modtager?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Hansen Besvaret November 11, 2009 Rapporter Share Besvaret November 11, 2009 Ifølge LK kataloget har IR-modtageren idag følgende numre/ LK nr: 506D6501 eller el nr: 1088001583 (i hvid).Min IR-modtager er dog 10 år gammel, men tror ikke de har ændret den siden.Mvh Lars Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Christian1354922287 Besvaret November 18, 2010 Rapporter Share Besvaret November 18, 2010 Hejsa. Er der nogen af jer der har fået det til at virke med Harmony 1100?Hvis ja, hvilke komponenter skal jeg så købe til min hjemmebiograf? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts