Ulle Skrevet January 20 Rapporter Share Skrevet January 20 Er der nogen der har A4 papir liggende på Zigza følere. Der hvor typer og ledningsfarve er vist. Hvis ja, så kunne jeg godt bruge en kopi eller et billede af et ark. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret January 21 Rapporter Share Besvaret January 21 Jeg svare lige på dit indlæg i denne tråd https://www.ihc-user.dk/forum/forums/topic/11798-zigza-sensor-e-fejl/#comment-71018 her, så vi ikke få blandet de 2 forskellige spørgsmål i den anden tråd. Jvf. den dokumentation jeg har på Zigza sensor, så har type E føler terminaler. De afsluttes ikke med, ledninger. De eneste Zigza sensor som afsluttes med ledninger er den optiske sensor og læk sensoren, og de har kun 2 ledninger. En for 0V og en for indgangen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s Hej Lars1, Ikke helt korrekt, f.eks. den første type sensor E, er med ledninger og ikke terminaler. @Ulle, Se vedhæftede. Desværre er type E der ikke, men jeg mener at: 0V: Blå, 24V: Orange, Data: Grøn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret %s kl. %s Rapporter Share Besvaret %s kl. %s På 27.1.2025 at 12:21 , Mikael l skrev: Hej Lars1, Ikke helt korrekt, f.eks. den første type sensor E, er med ledninger og ikke terminaler. Jeg skrev. "Jvf. den dokumentation som jeg har ...." (den samme som du har vist her). Og jvf. den, er type E sensor med terminaler. Det er muligt at der har eksisteret en type E sensor tidligere som var med ledninger. Den fremgår imidlertid bare ikke af den dokumentation som du og jeg har. Type E sensoren på min og din dokumentation er med terminaler, præcis som jeg skrev. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts