Sten Skrevet December 21, 2007 Rapporter Share Skrevet December 21, 2007 DavsNu har jeg lavet en del i scenedesign, men savner efterhånden nogle flere ting at gøre med, iform af de symboler osv. - Er det ikke noget man selv kan lave ??? Kunne fx godt tænke mig at lav en dør som kunne åbnes/lukkes (on/off) så man kunne se det på tegningen om døren var lukket eller åbent (via magnet)Mvh.Sten Krog Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Hansen Besvaret December 23, 2007 Rapporter Share Besvaret December 23, 2007 Om du kan lave nye symboler ved jeg ikke, men lige nøjagtig den du efterlyser med en åben dør, den findes da i scenedesign. (Har den selv til at fungere via magnetkontakt)Mvh Lars Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret December 23, 2007 Rapporter Share Besvaret December 23, 2007 Jep, den ligger inde i Klima Elementer Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Bruun Besvaret December 23, 2007 Rapporter Share Besvaret December 23, 2007 Jeg har endnu ikke fundet ud af hvor i filerne man skal skrive nye symboler ind, men det kommer nok med tiden ;)Men jeg har da fundet frem til hvor de ligger:C:\Programmer\LK IHC Control\IHC Viewer\jws\resources.jar\images\nonbrand\sceneHvis nogen finder ud af hvor og i hvilken fil, symbolerne er nævnt, så sig lige til Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts