mido1812 Skrevet December 7 Rapporter Share Skrevet December 7 Hej, Jeg har i 4 år kørt med min IHC via HA uden problemer, eller rettere sagt har der været et lidt omkring genstart eller ved strømnedbrug har jeg ikke kunne få forbindelse til controlleren. Efter adskillige forsøg med genstart mm. har det virket og upåklageligt. Men lige pludselig ud af det blå kan jeg ikke længere få adgang til den. HA skriver den ikke kan autenticate IHC controller og når jeg går ind via webadressen kan jeg finde den men når jeg forsøger at logge på siger den adgang nægtet. Via USB er der ingen problemer, jeg har forsøgt at ændre kodeord uden held. Gennem IHC starter heller ingen problemer med USB men via netværket er der også adgang nægtet den vej igennem. Nogen gode ideer? Der har ikke været pillet ved netværket mens det har kørt fint. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret December 7 Rapporter Share Besvaret December 7 Det ligner ikke det normale Java problem, når IHC starter heller ikke kan få forbindelse gennem netværk. Men på den anden side ligner det heller ikke det normale bruger problem, da du godt kan får forbindelse via USB. Check hvad der står under adgangskontrol. Hvis det ser rigtigt ud, og du har en Visual 2 controller, er du nok nød til at prøve med den bruger reset firmware, som findes i download sektionen. mido1812 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mido1812 Besvaret December 7 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 7 4 timer siden, Lars1 skrev: Det ligner ikke det normale Java problem, når IHC starter heller ikke kan få forbindelse gennem netværk. Men på den anden side ligner det heller ikke det normale bruger problem, da du godt kan får forbindelse via USB. Check hvad der står under adgangskontrol. Hvis det ser rigtigt ud, og du har en Visual 2 controller, er du nok nød til at prøve med den bruger reset firmware, som findes i download sektionen. Tusind tak!! Det gjorde tricket, efter indlæsning af firmware hvilket var en hårrejsende oplevelse for man vidste ikke om det fungerede, så kunne jeg gå ind igen og krydse rettighederne af igen(allerede der vidste man det vil fungere) og så kunne IHCstarter få forbindelse igen og dermed HomeAssistant. Fantastisk, jeg bukker og takker og gemmer denne vidunderlige fil:-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts