JBS Skrevet September 19 Rapporter Share Skrevet September 19 Hej med jer Jeg har en Visual Controller Viewer kørende. Kan man uploade det program, der kører I den til en Visual Controller uden viewer, eller skal det hele kodes om? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret September 19 Rapporter Share Besvaret September 19 Hej JBS Velkommen til IHC user I princippet ja, men der kan være produkter i dit nuværende program som ikke er understøttet af den gamle. Så hvis det er for at have en backup, vil jeg mene at det er en dårlig ide. Venligst Henning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JBS Besvaret September 19 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 19 Hvad tænker du på med "produkter"? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret September 20 Rapporter Share Besvaret September 20 9 timer siden, JBS skrev: Hvad tænker du på med "produkter"? Med produkter tænker jeg på de fysiske komponenter du har i din installation, det kan være indvendige temperatursensorer, udvendig lux/temperatur sensor, lysdæmper mm. Der har jo løbende været en udvikling af IHC, og jeg er ikke 100% klar over hvilke controller der understøtter hvilke produkter. Men hvis du har en Visual u/viewer så prøv, du kan ikke ødelægge den ved at prøve. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 20 Rapporter Share Besvaret September 20 Hvis det er en 6.x med og uden viewer er der mig bekendt ingen forskel på hvad de understøtter. Dem uden viewer kan jo blot ikke kører Java viewer delen uden lidt fusk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars1 Besvaret September 22 Rapporter Share Besvaret September 22 Enig med Mikkel. Sålænge de 2 Visual controller har samme firmware version, så understøtter de begge de samme fysiske produkter. Eneste forskel er at hvis man bruger sceneview, e-mail styring eller tilsvarende, så kræver det en controller med viewer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JBS Besvaret September 22 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22 Tak for jeres svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JBS Besvaret September 22 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22 Jeg har nemlig en Visual Controller Viewer kørende og har en Visual Controller liggende. Så vil jeg beholde den som backup hvis den anden skulle gå. Var der noget med, at man hvis man ville godt kunne få sceneview til at virke på en Visual Controller uden viewer? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 23 Rapporter Share Besvaret September 23 På 22.9.2024 at 17:31 , JBS skrev: Jeg har nemlig en Visual Controller Viewer kørende og har en Visual Controller liggende. Så vil jeg beholde den som backup hvis den anden skulle gå. Var der noget med, at man hvis man ville godt kunne få sceneview til at virke på en Visual Controller uden viewer? Nej som Lars skrev så er sceneview ikke på alm. Controller Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
JBS Besvaret September 23 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 23 Så kan man vel bruge IHC Captain, hvis det skulle komme til det. Igen tak for jeres svar. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret September 29 Rapporter Share Besvaret September 29 På 23.9.2024 at 23:12 , JBS skrev: Så kan man vel bruge IHC Captain, hvis det skulle komme til det. Igen tak for jeres svar. Ja korrekt. IHC captain er ligeglad Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts