Jespergolsen Skrevet September 8 Rapporter Share Skrevet September 8 Hej søger en controller 6.2? Har du en velfungerende liggende? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dami Besvaret September 9 Rapporter Share Besvaret September 9 Jeg har lige (igår) udskiftet mine tavler ud med RESI9 komponenter, da jeg er gået over til 100% Wiser. Har derfor en velfungerende 6.2 controller (samt div. input/output moduler) i Slagelse, hvis det kunne have interesse. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jespergolsen Besvaret September 9 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 9 Ok kan du skrive en privat besked eller til min mail? hvad koster sådan en controller? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jespergolsen Besvaret September 10 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 10 Søger endnu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ErikJensen Besvaret October 20 Rapporter Share Besvaret October 20 Jeg har en til at ligge som skulle bruges som extra controller i min instalation men overvejer at gøre noget andet i stedet. Så hvis vi kan blive enige om en pris kan du godt overtage den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts