nygaard2005 Skrevet July 24 Rapporter Share Skrevet July 24 I forbindelse med ejerskift på min installation skal SIM kortet i SMS modulet skiftes! SMS modulet er jo af ældre årgang, så kan SIM kortet være til 5G, eller må det kun kunne håndtere 3G eller 4G? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars1 Besvaret July 24 Rapporter Share Besvaret July 24 3G nettet er under udfasning, så hvis SMS modemet kun understøtter 3G er det ved at være sidste change at få det skiftet. Bortset fra det mener jeg ikke der er forskel på SIM kort til 3G, 4G og 5G. Det er mere et spørgsmål om den udbyder som man vælger har 5G netværk eller adgang til 5G. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 nygaard2005 Besvaret July 24 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 24 Tak for svar, men hvordan finder jeg ud af om mit SMS modul kun kan 3G? Modulet er ca 10 år gammelt! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret July 25 Rapporter Share Besvaret July 25 19 timer siden, nygaard2005 skrev: Tak for svar, men hvordan finder jeg ud af om mit SMS modul kun kan 3G? Modulet er ca 10 år gammelt! Som jeg husker det, så benytter IHC SMS modulet 2G. Du skal spørge udbyderen, om et nyt SIM kort understøtter dette. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret July 25 Rapporter Share Besvaret July 25 Modemmet kan kun SMS, så datadelen er mig bekendt ligegyldig. SMS sendes over en anden protokol og alle kort burde virke. Link til manualen: 019D901222_02.pdf (lk.dk) SMS - Netværksarkitektur - Iftek.dk (wikidot.com) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
nygaard2005
I forbindelse med ejerskift på min installation skal SIM kortet i SMS modulet skiftes! SMS modulet er jo af ældre årgang, så kan SIM kortet være til 5G, eller må det kun kunne håndtere 3G eller 4G?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts