Søren Korgaard Skrevet September 20, 2009 Rapporter Share Skrevet September 20, 2009 Jeg vil gerne kunne styre højtsiddende Velfac vinduer, således de åbner og lukker på bestemte tidspunkter (vinduerne er bestilt med motor) samt styre rullegardiner.Vi får wireless i hele huset. Er jaloussistyringen ikke den bedste løsning til de funktioner? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 korgaard skrev:Jeg vil gerne kunne styre højtsiddende Velfac vinduer, således de åbner og lukker på bestemte tidspunkter (vinduerne er bestilt med motor) samt styre rullegardiner.Vi får wireless i hele huset. Er jaloussistyringen ikke den bedste løsning til de funktioner?Jo, det ville jeg også vælge at bruge. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret September 29, 2009 Rapporter Share Besvaret September 29, 2009 Hvis du har bestilt de nye Velux Integra så er der fjernbetjening med som kan programeres til at åbne og lukke vinduer på bestemte tidspunkter, foruden automatisk luk ved vha regnsensor. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Korgaard Besvaret September 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 29, 2009 Vi får også Velux vinduer med Integra fjernbetjening. Det benytter IO Homecontrol, som jeg så ikke kan bruge til andet. Jeg har læst om mulighederne med IHC til betjening af Velux vinduerne, men jeg kan godt lide funktionerne fra Velux. Så med Velfac vinduerne vil jeg nok bruge IHC incl. betjening af gardiner. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts