Jan Jung-Jensen Skrevet September 19, 2009 Rapporter Share Skrevet September 19, 2009 Hvordan fan...Kan en kombi afbryder melde lavt batteriniveau..?:silly: 2009.09.18 00:55:58 Advarsel Sensoren 'Udendørs / Kombi afbryder 4 tast (Under vindue i stue. 1. sal)' melder lavt batteriniveauDet er ikke altid lige til at blive klog på LK.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 jan olsen Besvaret October 9, 2009 Rapporter Share Besvaret October 9, 2009 jeg har både kombi relæér og dæmpere i min installation, har aldrig oplevet det. så vidt jeg erindre er der eneste man kan skifte er en finsikring ved overbelastning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 McenterFreak Besvaret October 10, 2009 Rapporter Share Besvaret October 10, 2009 JJJ skrev:Hvordan fan...Kan en kombi afbryder melde lavt batteriniveau..?:silly: 2009.09.18 00:55:58 Advarsel Sensoren 'Udendørs / Kombi afbryder 4 tast (Under vindue i stue. 1. sal)' melder lavt batteriniveauDet er ikke altid lige til at blive klog på LK.. Og så er det jeg undrer mig over at man ikke tager knoglen og ringer til LK. De har en support linie!Nu er der sikker en hop af personer der vil skrige DET FUNGERER IKKE. Det er jeg så ikke enig i. De gange jeg har ringet, har jeg altid fået kompetent hjælp. Det kan godt være at den rigtige ikke er ledig, men så ringer han tilbage Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jan Jung-Jensen
Hvordan fan...Kan en kombi afbryder melde lavt batteriniveau..?:silly: 2009.09.18 00:55:58 Advarsel Sensoren 'Udendørs / Kombi afbryder 4 tast (Under vindue i stue. 1. sal)' melder lavt batteriniveauDet er ikke altid lige til at blive klog på LK..
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts