thomas Johansen1354922271 Besvaret August 24, 2010 Rapporter Share Besvaret August 24, 2010 Jeg har brugt dem i ca et år nu og de fungerer rigtigt godt mvh thomas Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret August 24, 2010 Rapporter Share Besvaret August 24, 2010 Okay, hvilken grossist var det du bestilte dem ved solar?Og evt. et navn på ham du snakkede med?for er noget mere opsat på dem her end de kedlige termostater er kommet med Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 HejTermostaten kan også købes hos elbutik.se til ca.890DKR. excl. forsendelse.Ellers kan jeg varmt anbefale Klaus's termostat zigza.dk, der kan man få lidt over 2 termostater til samme pris, det kræver dog lidt arbejde fra en selv og man må undvære displayet.Morten Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 Ja, men var lige netop displayet og indstillingsmuligheden jeg ville have :cheer: Men Zigza er helt klart et fedt alternativ til mange andre ting Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 mwi skrev:HejTermostaten kan også købes hos elbutik.se til ca.890DKR. excl. forsendelse.Ellers kan jeg varmt anbefale Klaus's termostat zigza.dk, der kan man få lidt over 2 termostater til samme pris, det kræver dog lidt arbejde fra en selv og man må undvære displayet.MortenKunne du ikke lige linke til termostaten!?!? synes ikke lige at kunne finde den på siden (elbutik.se), for det er da ret billigt... koster nemlig ca. 1500 NOK kr. der hvor jeg fandt den Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 1708893 LS TERMOSTAT M GOLVG FV 1080,00 SKR http://www.elbutik.se/product.html/elko-living-system-2?category_id=15054LS Romtermostat m/gulv Aluhttp://www.elko.no/wsp/elko2_nor/frontend.cgi?func=catalog.show&table=PRODUCT&prod_id=12001&func_id=1001&l3exp=&l2exp=1757&l1exp=1743&template=product Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret August 25, 2010 Rapporter Share Besvaret August 25, 2010 tak for det det er jo en fin pris, når man nu sammenligner med LK´s :ohmy: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret September 2, 2010 Rapporter Share Besvaret September 2, 2010 nu har jeg fået en elko temperatur føler hjem og installeret den, men skal man have fat i den svenske functionsblok for at kunne regulere på enheden, eller er det bare en funktion der ikke virker mvh michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret September 3, 2010 Rapporter Share Besvaret September 3, 2010 nu virker det, jeg hentede den norske version af visual og kopierede produkter og funktionsblok over, men lk visual begyndte at skrive norsk når den kommunikerede.nå så afinstalerede jeg da bare den norske version, men den tog åbenbart og dele af den danske version, så jeg måtte reinstalere visual, så man skal åbenbart instalerede den norske version på en computer uden visual software på og så kopiere de ting man skal bruge.eller er der en nemmere mådemvh michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 Har ingen ide, er ikke kommet så langt endnu.. Men var det måske ikke muligt at kopiere funktionsblokkene over i den danske?!?! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret September 4, 2010 Rapporter Share Besvaret September 4, 2010 ja både produktet og funktions blokken skal kopieres over i den danske og det virker som jeg skriver oven over :laugh: men man ærgrer sig mere og mere over at man sparerede wiever modellen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Hansen1354922217 Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 lars-jacobsen skrev:1708893 LS TERMOSTAT M GOLVG FV 1080,00 SKR http://www.elbutik.se/product.html/elko-living-system-2?category_id=15054Er der display i denne her?Nogen der har erfaring med køb der fra, samt selve produktet? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret September 9, 2010 Rapporter Share Besvaret September 9, 2010 ja jeg har et styks kørende, og det funker med hjælp fra den norske version af visual hvor man skal hente produktet og funktions blok, mener jeg gav omkring 1000 kr med levering og det kom efter en ugehvis man har en controller med wiever er det spild af penge tror jeg men jeg var dum og sparede da jeg begyndte men lige i stuen hvor jeg har brændeovn syntes jeg det var rart med displayet og justering mulighedmvh michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Hansen1354922217 Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 Jeg har viewer i min controller hvorfor mener du det er spild?Har du evt. et link til hvor du købte den? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret September 10, 2010 Rapporter Share Besvaret September 10, 2010 alt er relativt, men du har det store overblik med wieveren, men det kræver at du har pc en tændt selvfølgelig, og prisforskellen er selvfølgelig ikke så stor, men hvis var men først er reguleret ind hvor tit piller man så ved temperaturen , jeg har købt den ved dem du har linket tilmvh michael Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret October 2, 2010 Rapporter Share Besvaret October 2, 2010 [file name=varmestyring.vis size=113393]http://website.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/varmestyring.vis[/file]til sunny i filen lægger den norske funktionsblok og produktetmvh mICHAEL lYNGBYvarmestyring.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Hansen1354922217 Besvaret October 2, 2010 Rapporter Share Besvaret October 2, 2010 mlyngby skrev:[file name=varmestyring.vis size=113393]http://website.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/varmestyring.vis[/file]til sunny i filen lægger den norske funktionsblok og produktetmvh mICHAEL lYNGBYTakker mange gange, det kunne også være andre ville benytte sig af den! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret October 2, 2010 Rapporter Share Besvaret October 2, 2010 det tænkte jeg også da jeg valgte at lægge den ind i tråden håber du kan bruge den, ellers må du sige til :cheer: Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Peter Vistesen Besvaret October 13, 2010 Rapporter Share Besvaret October 13, 2010 mlyngby skrev:[file name=varmestyring.vis size=113393]http://website.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/varmestyring.vis[/file]til sunny i filen lægger den norske funktionsblok og produktetmvh mICHAEL lYNGBYhvordan ligger man denne tilføjelse ind ? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 14, 2010 Rapporter Share Besvaret October 14, 2010 Højreklik og gem filen. Åben den med/i Visual. Marker funktionsblokken, højreklik og vælg Gem. Gem i mappen "Egne funktionsblokke".Genstart Visual og du kan herefter bruge blokken og indsætte den i dine egne programmer. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Dan Schwartz Besvaret October 24, 2010 Rapporter Share Besvaret October 24, 2010 Hej.LK har solgt IHC temperatue sensor (1024001518)siden juli, de har dog været gået i rest flere gange.Dan Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret October 24, 2010 Rapporter Share Besvaret October 24, 2010 Jo, men LK´s er ikke med display som den norske fra ELKO.Og bl.a. Klaus Zigza har solgt fungerende sensorer før LK og til en noget lavere pris (ca det halve) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret October 27, 2010 Rapporter Share Besvaret October 27, 2010 hvilken dåse skal der bag 1708893 LS TERMOSTAT M GOLVG FV er det fuga eller nået svensk(PS mit svensk er ikke så godt men det er der den hvide der er linket til) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten1354922249 Besvaret October 27, 2010 Rapporter Share Besvaret October 27, 2010 Momme skrev:hvilken dåse skal der bag 1708893 LS TERMOSTAT M GOLVG FV er det fuga eller nået svensk(PS mit svensk er ikke så godt men det er der den hvide der er linket til)Der skal en tysk eller svensk forfradåse bagved, hverken opus eller fuga er i de korrekte mål til skruerne. michael3006 1 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 [file name=varmestyring.vis size=113393]http://website.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/varmestyring.vis[/file]til sunny i filen lægger den norske funktionsblok og produktetmvh mICHAEL lYNGBYMange tak for funktionsblokken. Jeg har også fået den til at virke.Men lige et spørgsmål. Jeg har gemt funktionsblokken i visual, men hvad med produktet, er det muligt også at gemme det!?!? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts