Mikael l Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Lige et spørgsmål til de af jer der bruger den termostat fra elkö,Når i stiller den ønskede temperatur på displayet, bliver den så også ændret inde i visual?, eller så fungere den bare som en almindelig termostat der kalder på varme når der er under den indstillede temperatur`?? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hey hey... den ændre temperaturen i Visual... Den kommer ind med aktuel temp. og det setpunkt du ændre kommer ind i en anden værdi 2 linjer længere nede i funktionsblokken.. shorty Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Hmm okay, så hvis jeg så via visual ændre temperaturen så ændres den også på displayet?Men den skal kun have 1 indgang, 0V og 24V??? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret December 21, 2010 Rapporter Share Besvaret December 21, 2010 Nej det virker kun fra føler til controller, så laver du det om i visual vil det ikke kunne ses i displayet. Ps. Her er link til brugsforviring (på eng, se, no.)http://elko.no/elko2_nor/frontend/documents/NOR/Bruksanv4719.pdf Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Så synes jeg sku lidt det smarte går af den, for så vil det jo ikke rigtig kunne bruges sammen med en touch skærm hvor sceneview kører på :/ Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Jo, det kan den skam godt... Du kan stadig ændre det i visual, uden at termostaten ændre det tilbage før du beder den om det.. Meeeen, det ville være smart hvis det også blev ændret i termostaten, men det ville jo så også kræve en udgang.. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikael l Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Ja men en af stederne vil værdien jo altid være forkert, sætter jeg termostaten op fra 21 - 23 så vil der stadig i visual stå 21 men på termostaten stå 23, ændre jeg den så til 18 i visual vil termostaten stadig vise 23, det blir da noget rod :S Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 nej, termostaten ændre også visual, det er kun når du ændre i visual det ikke ændre sig i termostaten;) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret December 22, 2010 Rapporter Share Besvaret December 22, 2010 Og du kan se hvad temp er uden at skulle ud til din skærm Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret January 26, 2011 Rapporter Share Besvaret January 26, 2011 Jeg blev træt af at software til tempføleren med display var på Norsk :sick: så nu har jeg oversat produket og tilrette den Danske FB. Men jeg har ikke fået min gulvvarme styring købt så det er ikke prøvet af :whistle:Gulvarme_med_display_dk.vis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret January 27, 2011 Rapporter Share Besvaret January 27, 2011 Mange tak:) Ved hvor stort et arbejde det er, har selv været igang med at oversætte denne blok, men er ikke blevet færdig... håber din virker:P Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret January 30, 2011 Rapporter Share Besvaret January 30, 2011 Så er der rettet i den ny FB2_03b.zipproduct2124.zip.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret February 1, 2011 Rapporter Share Besvaret February 1, 2011 Så er der rettet i den ny FB[attachment=1461]5.2.02.b.1 Varmeapplikation Elektrisk- og vandbren gulvvarme til termostat med display.zip.zip[/attachment]og jeg har lave så den oversatte udgave af det norske display kan lægge "rigtigt" ind under produgter.Læg filen [attachment=1462]product2124.zip.zip[/attachment] ind under C:\Program Files (x86)\LK IHC Control\IHC Visual\Products\Datalinie produkter\01#InputHej Momme..God ide, men kan kun se en kopi af den almindelige danske!?!? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 1, 2011 Rapporter Share Besvaret February 1, 2011 God ide, men kan kun se en kopi af den almindelige danske!?!?Der er vist et par indgange/funktioner mere til ELKO føleren i den norske udgave. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Morten Rasmussen1354922272 Besvaret February 1, 2011 Rapporter Share Besvaret February 1, 2011 Ja, en indgang mere... setpunkt... men den er ikke med i den som ligger her oversat til dansk... forstod på Momme at det skulle være den Norske som var oversat til dansk!?! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret February 2, 2011 Rapporter Share Besvaret February 2, 2011 Det er kun "product2124" der er over sat.Fb er den dansk til rette så man kan sætte temperatur fra termostat + af solvarmene indput nu er nu er den satte temp + konstant (Rumtemp. hæves med værdi ved solvarme) så hvis du sætter rum temp op/ned vil temp med solvarme følge med.(Grunden til at jeg ikke over satte den Norske var da jeg ikke syndes den have de funktionen jeg skulle bruge)Jeg regne med at sætte solvarme ved varmeveksler op til sommer Ps Jeg beklage hvis i regnet men at jeg have oversat Fb'en. :blush: (men jeg kan ikke finden nåde i den norsk Jeg skulle bruge, andet en at kunne sætte rum temperatur fra display (jeg har ikke brændeovn i samme rum som gulvvarmen så den funktion har jeg ikke brug for). Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Momme Besvaret February 9, 2011 Rapporter Share Besvaret February 9, 2011 Så fik jeg delene og det ser ud til at virke med det oversatte produkt og den til rette FB (tempertur instilling komme over fra display) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts