Jan Jung-Jensen Skrevet September 15, 2009 Rapporter Share Skrevet September 15, 2009 Hej..Jeg står og skal lave en styring til gardiner.. Hvor de skal kunne trække for ved sol lys..Er der nogle der har en god idé..?Udover OPUS PIR.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Claus Frederiksen Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Hvad med en lysstyring fra Servodan?Control: http://www.servodan.dk/Products/Product%20search/List/Product.aspx?pid={3754E7A5-682E-4F2D-BB0F-59E5BC158945}Lysføler (placeres på ydersiden af gardinerne, så den ikke bliver afskærmet): http://www.servodan.dk/Products/Product%20search/List/Product.aspx?pid={EB6F8584-5ECD-4B52-9D48-922E756C8B08} Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 thomas Johansen1354922271 Besvaret March 23, 2010 Rapporter Share Besvaret March 23, 2010 jeg har hørt en lille fugl synge om at der er en ny sol sensor på vej til ihc, men ligesom termostaten er den nok forsinket mvh thomas Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret March 23, 2010 Rapporter Share Besvaret March 23, 2010 Der er en her på siten har lavet et program, så man slet ikke behøver en solsensor. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 24, 2010 Rapporter Share Besvaret March 24, 2010 Mon dog, hvis det er Kent´s program du tænker på, så er det til erstatning for en Skumringssensor. Der er vist ikke mig bekendt nogen der endnu har lavet et program der ved om solen skinner på et givet vindue eller der nu er gået en sky for solen.Nå, men udover Servodan findes der jo også LK´s udvide skumringssensor med solsensor. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Morten1354922249 Besvaret March 24, 2010 Rapporter Share Besvaret March 24, 2010 lars-jacobsen skrev: Citat Mon dog, hvis det er Kent´s program du tænker på, så er det til erstatning for en Skumringssensor. Der er vist ikke mig bekendt nogen der endnu har lavet et program der ved om solen skinner på et givet vindue eller der nu er gået en sky for solen.Nå, men udover Servodan findes der jo også LK´s udvide skumringssensor med solsensor.Hej LarsDer havde jeg lige læst forkert. Vi er enige at en sol sensor og skumringsrelæ ikke er helt det samme Det skumringsrelæ med solsensor fra LK du skriver om kan man ikke købe mere, det er desværre udgået. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Carsten Tönder Mørch Besvaret April 25, 2010 Rapporter Share Besvaret April 25, 2010 har 2stk. Solsensor 120b1305 tilsalg hvis det har interesse? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jan Jung-Jensen
Hej..Jeg står og skal lave en styring til gardiner.. Hvor de skal kunne trække for ved sol lys..Er der nogle der har en god idé..?Udover OPUS PIR..
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts