PeterAarhus Skrevet June 22 Rapporter Share Skrevet June 22 Hej jeg overvejer at installere den 2kanals lysdæmper i min inst. men når jeg kigger efter hvilke pærer der kasn bruge i den (dimmertool) kommer der ikke nogen frem. Hvad har i af erfaring med dette?? Eller bør jeg vælge IHC Lysdæmper 0-400W, LED 60W På forhånd tak Vh Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 22 Rapporter Share Besvaret June 22 Jeg kan ikke mindes at have haft nogen dæmp bare LED pære på 2 kanals dimmeren som ikke virkede, så det tænker jeg ikke burde give dig problemer. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Astronaut Besvaret July 1 Rapporter Share Besvaret July 1 On 6/22/2024 at 10:03 AM, PeterAarhus said: Hvad har i af erfaring med dette?? Alle de Ikea pærer jeg har prøvet virker. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
PeterAarhus
Hej jeg overvejer at installere den 2kanals lysdæmper i min inst.
men når jeg kigger efter hvilke pærer der kasn bruge i den (dimmertool)
kommer der ikke nogen frem.
Hvad har i af erfaring med dette??
Eller bør jeg vælge IHC Lysdæmper 0-400W, LED 60W På forhånd tak
Vh
Peter
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts